Satışta İnsan Tanıma Sanatı

Müşterilerimden birinde başarılı olan tavrım, diğeri üzerinde etkili olmuyor.
Müşterimle bir türlü bağ kuramıyorum.
Müşterimle nasıl iletişim kurmam gerektiğini bilmiyorum.
Başarılı satışın formulü ne?
Farklı kişilik tiplerine sahip müşterilerle satışlarımı nasıl başarılı bir şekilde sonuca bağlayabilirim?

Başarılı bir satışa giden yolda en önemli becerinin, müşterinin kişilik tipini anlamak ve kendisiyle iletişim kurulmasını istediği şekle uygun bir tutum sergilemek olduğuna inanıyoruz.

Her katılımcıya özel bir Öz Değer Skalası, örnek hikayeler, vaka analizleri ve eğitim sonlarında paylaşılacak ek kaynaklar eşliğinde satış performanslarınızı bir üst aşamaya taşıyoruz.

Bu eğitimden, cebinize satış süreçlerinde size sonuca ulaştıracak somut davranış değişikliklerini koyarak çıkmanızı hedefliyoruz.


Konu Başlıkları:
• Toplumdaki Yerleşmiş Satış Algısına Yakından Bakış
• Satışta Kişilik Tiplerini Anlamanın Önemi
• Güçlü Sorular
• DISC Kişilik Envanteri (Dominant, Etkileyici, Titiz, Stabil)
• Farklı Kişilik Tipleriyle Toplantılar (Örneklerle Anlatım)
• Müşteriniz Düşündüğünüz Kişilik Tipi Değilmiş. Ne Yapmalı?
• Satışta Kişilik Tiplerini Anlamanın Yolları (Karşılama, Ofis Düzeni vb.)
• Satış Süreçlerini Tamamlama
• Vaka Analizleri


Tarih:
8 Ekim 2020
Saat: 19.20 – 21.30

Katılım bedeli
Katılımcı: 400 TL
Bümed indirimli katılımcı: 320 TL

Oturumlar:
8 Ekim 2020
9 Ekim 2020

Eğitmen: Şeli Kantar

 

Online ödeme için tıklayınız.