Marka Yönetimi Semineri

Programın Adı: Marka Yönetimi Semineri
Tarih: 23 Mart 2013, Cumartesi
Yer: BÜMED Seminer Salonu

Program İçeriği:

09.30 - 11.00 Her Şey Tüketiciyi Anlamakla Başlar: İçgörü (Insight)
Konuşmacılar: Ozan Tatar-Mustafa Kabakçı

- İçgörü (Insight) Nedir?
- İyi İçgörü (Insight) Nasıl Bulunur?
- Concept Nedir?
- Concept'in Olmazsa Olmazları
- Concept'ten İnovasyona ve İletişime Uzanan Yol
- Segmentasyon Nasıl Olur?
- Needstate Nedir?

11:00 – 12:00 İletişim Nasıl Oluşturulur?
Konuşmacılar: Ozan Tatar-Mustafa Kabakçı

- Brief in Brief Out/Rubbish in Rubbish Out
- İyi Brief Nasıl Yazılır?

13:00 – 14:00 Brief’i Aldıktan Sonra Yaratıcı Ajansta Neler Olur?
Konuşmacılar: Elif Azakli Alaz

- Brief’ten Reklama Geçen Sürede Ajanslar Ne Yapar?

14:00 – 16:00 Güçlü Pazarlama İletişimi Nasıl Olur?
Konuşmacılar: Mustafa Kabakçı

- İletişimin Elementleri
- Bir Bakışta İyi Reklamı Nasıl Anlarsınız?
- Ad Idea Nedir?
- Ad Idea’nın Konumlandırma İçin Önemi

16:00 – 18:00 360 Derece Marka İletişimi
Konuşmacılar: Ozan Tatar

- Marka Tüketiciden Fazlasına Dokunur
- Büyük Resmi Görmek
- Değişen ve Dijitalleşen Dünya
- Dijital Dünyada Etkileşim
- Dünyadan ve Türkiye’den Başarılı Örnekler

Katılım Bedeli
Üye, Öğrenciler ve ETİD Üyeleri: 350 TL + KDV
Misafir: 400 TL + KDV

Yemek: Seminer boyunca çay, kahve ikramı olacaktır. Ayrıca öğle arasında ücretsiz sandviç ve içecek servis edilecektir.

Not:
Katılım Sınırlıdır.
Bilgi ve Rezervasyon için: 0212 359 58 13 – tubatasyurek@bumed.org.tr


Konuşmacılar:

Mustafa Kabakçı, Kellogg’s Pazarlama Müdürü

2004 yılında Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü’nden mezun olan Mustafa Kabakçı kariyerine Evyap’ta Marka Müdür Yardımcısı olarak başladı.Daha sonra sırasıyla Marka Müdürü ve İran Pazarlama Müdürü rollerinde görev aldı. 2009 yılında Kellogg’s’a Kıdemli Marka Müdürü olarak geçti.Şu an Kellogg’s’ta Pazarlama Müdürü olan Mustafa Kabakçı pek çok ulusal ve global markanın pazarlama stratejilerini geliştirmiştir. Pazarlamayı iş olarak değil yaşam biçimi olarak gören Mustafa tüketici davranışları, sosyal psikoloji ve yaratıcı düşünme teknikleriyle ilgilenmektedir.



Elif Azakli Alaz, Young Rubicam Marka Takım Direktörü

10 Mart 1978’de Almanya’da doğdu. 1997’de Notre Dame de Sion Fransiz Lisesi’nden, 2002’de de Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi, Reklam ve Halkla ilişkiler Bölümü’nden mezun oldu. Boğaziçi Üniversitesi YADYOK’te Konferans çevirmenliği master öğrencisi. Meslek hayatına 2002’de Pars/McCann Erickson’da L’Oréal ve Nestlé’nin müşteri temsilcisi olarak başladı. Daha sonra Unilever/Algida, İpek Kağıt/Selpak ve Evyap/Arko markalarının sorumluluğunu aldı. 2005’te Y&R/Reklamevi’ne geçti ve Danone ve Colgate markalarının marka yöneticisi olarak çalışmaya başladı. 2008 başında direktörlüğe terfi etti. 2009 Ekim ayina kadar Danone/Hayat Su, ING Bank, Hayat Kimya, Colgate ve Barilla markalarından sorumlu marka takımının yönetimini gerçekleştirdi. Şu anda ise Danone (Danino, Danette, Activia, Danone Doğal, Disney), Colgate, Odea Bank, Marks & Spencer, Sur Yapı ve Xerox markalarının takım direktörlüğünü sürdürüyor. Almanca, İngilizce ve Fransızca bilen Elif, fırsat buldukça kitap çevirileri yapıyor, kış sporları ve fotoğrafçılık ile ilgileniyor.

Ozan Tatar, PayU Türkiye Pazarlama Müdürü


1980 yılında Ankara’da doğan Ozan Tatar, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 2003 yılında mezun oldu. eBay Türkiye’de (GittiGidiyor.com) Marka Halkla İlişkiler ve İletişim Yöneticisi, Evyap A.Ş’de Arko markasından sorumlu Marka Müdür Yardımcısı, Gillette'te Satış Sorumlusu olarak görev almıştır. Pazarlama ve marka stratejileri, yeni trendler, sosyal medya ve ödeme sistemleri konularıyla ilgilenen Ozan Tatar, bloğunda (www.360derecehayat.blogspot.com) yazdığı yazılar ve farklı eğitim kurumları ve üniversitelerde verdiği seminerlerle deneyimlerini paylaşmaktadır.

 
© 2012 BÜMED | Her Hakkı Saklıdır. Bu sayfadaki bilgiler kaynak gösterilse dahi, izinsiz kopyalanamaz, çoğaltılamaz.
Kurumsal Üyelik Atölyeler BUgezi Etkinlikler Boğaziçi Dergisi BURC Powerbuy İletişim Sponsorluk