Dijital Pazarlama Atölyesi

 

Dijital Pazarlama Atölyesi

Bu atölyede, dijital pazarlama dünyasında yolunuzu çizmenizi kolaylaştıracak konu başlıkları ile değişen pazarlama pratiklerine uyum yeteneğinizi arttırabilirsiniz.

Geleneksel yöntemlerin artık yeterli olmadığı günümüzde; sürekli değişip dönüşen bu dünyanın dinamiklerine ‘Dijital Pazarlama Atölyesi’ ile ayak uydurun.

1.Hafta: Dijital Pazarlama Ekosistemi

  • Dijital pazarlamaya genel bakış ve istatistikler
  • Tüketici nasıl değişiyor?
  • 2018 yılından örnekler

2.Hafta: Sosyal Medyada Pazarlama İletişimi ve Online dünyayı dinleme
Konuk Eğitmen:
Mustafa Yıldız – Mavi – Digital Communications Manager

  • Sosyal medya ve içerik pazarlaması
  • Facebook, Twitter, Instagram, Youtube ve Linkedin’e ayrıntılı bir bakış
  • Online Monitoring nedir? Neden önemlidir?

3.Hafta: Online Medya Satın Alma 101
Konuk Eğitmen: Özgür Kızgın – Carat – Account Manager

  • Online medya satın alma ana süreçleri
  • Display reklamcılık
  • Sosyal medyada reklamlar

4.Hafta: Mobil Pazarlama ve Programatik Dünyası
Konuk Eğitmen: 
Emrah Adsan – Genart Medya – Chief Strategy Officer

  • Programatik reklamcılık
  • Mobil pazarlama dünyası
  • Uygulamalar ve reklamlar

5.Hafta: SEO – SEM – E-Ticaret’e genel bakış
Konuk Eğitmen: 
Cemil Toksöz – Plan B – VP of Performance Marketing

  • Arama motoru optimizasyonu ve reklamcılığı
  • E-Ticaret’e genel bakış

6.Hafta: Influencer Marketing ve E-Spor
Konuk Eğitmen: 
Arman Acar – Unite.ad – General Manager
Doruk Demirsar – Electronic Sports League Türkiye – Managing Director

  • Influencer işbirlikleri ve dijital pazarlama dünyasındaki yeri
  • Nedir bu E-Spor?

Tarih: 4 Aralık 2018
Gün: Salı
Saat: 19.30 – 21.45
Süre: 6 hafta


Katılım Bedeli

Üye: 750 TL
Misafir: 900 TL

 

Eğitmen: Erhan Adsan’05

Dijital pazarlama alanındaki kariyerine Zap Medya şirketler grubunun dijital pazarlama ajansı Bezoone Digital Solutions şirketinde proje yöneticisi olarak başladı.

Alarko Holding şirketlerinden Hillside Leisure Group’ta, Web ve CRM Uzmanı olarak 3 sene çalışan, ardından 2011-2014 yılları arasında Youth Republic’te Head of Digital olarak görev yaptıktan sonra Ağustos 2014 – Mayıs 2016 tarihleri arasında AdStation ve Mayıs 2016 – Haziran 2017 arasında Cosmos’ta direktör olarak görev aldı.

İnteraktif Reklamcılar Derneği Pazarlama Yürütme Kurulu üyesi olan Erhan Adsan, kariyerine Havas Creative Group bünyesinde Havas Digital Türkiye ve Havas Engage İstanbul şirketlerinde direktör olarak devam ediyor.

 

Online ödeme için tıklayınız…